HTML

myaszösz

Elmegyek és megnézem, elolvasom vagy lefényképezem, meghallgatom, megszeretem, kinevetem vagy elsírom. De leginkább leírom.

Utolsó kommentek

  • grecka: Kedves Urszuszka, ha kedved támad a könyvkötészetről beszélgetni,csak rajta,Teljesen jól érzed és ... (2010.01.20. 20:50) Könyvkötő
  • torpicur: Ez tetszik. Ismerős az érzés. :) Gratulálok a gyilkoláshoz. :)) Ismered Ady-tól a "Megöltem egy pi... (2009.06.23. 07:48) Megölni a mumust
  • Utolsó 20

Szotyi

2009.11.21. 16:07 :: urszuszka

 

Szotyolázgatunk mi ketten, két(és fél) éves elsőszámú barátném és én egy keserédes hétfő délutánon. Ő az asztal tetején trónol piros melegítőben, láblógatva, én meg vele szemben a széken. A szotyi a legújabb sláger, tálkába tesszük, onnan egyesével kivesszük, megropogtatjuk, kettényitjuk és kivesszük a fehér magocskát, majd a lehántolt héjból alakult kis kupacba beletúrunk. Ezt többezerszer megismételjük a délután folyamán, közben pedig elmélkedünk. Elmélkedünk arról, hogy a szotyi bizony finom, az almaszirom pedig ha lehet, még finomabb. Ropogtat, nyit, hamm. Megállapításra kerül, hogy a hajam márpedig hosszú (az övéhez képest) illetve, hogy a spájzajtó az a spájzajtó. Ilyen egyszerű kérem az élet. Akinek gondja van, vagy nem ért valamit, szigorúan három év alatti bölcsekkel üljön neki tárgyalni. Ennyi. Kár, hogy kilenckor lefekszenek aludni, és estére, éjjelre elfelejtem milyen egyszerű is volt még az imént…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urszusz.blog.hu/api/trackback/id/tr331541937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása