HTML

myaszösz

Elmegyek és megnézem, elolvasom vagy lefényképezem, meghallgatom, megszeretem, kinevetem vagy elsírom. De leginkább leírom.

Utolsó kommentek

  • grecka: Kedves Urszuszka, ha kedved támad a könyvkötészetről beszélgetni,csak rajta,Teljesen jól érzed és ... (2010.01.20. 20:50) Könyvkötő
  • torpicur: Ez tetszik. Ismerős az érzés. :) Gratulálok a gyilkoláshoz. :)) Ismered Ady-tól a "Megöltem egy pi... (2009.06.23. 07:48) Megölni a mumust
  • Utolsó 20

Városi tetoválások

2009.02.26. 17:08 :: urszuszka

Évek óta nézegetem az emberek tetoválásait amikor nyakamba veszem a várost. Békávén, a kispesti uszi kasszájában és néha saját családtagjaimon. Gyűjtemény következik.

'BEKEM 7'
Az egyik kedvenc tetkóm tulajdonosát a 30-as buszon utazva pillantottam meg. Ki tudja mit szeretett volna kifejezni a karján olvasható BEKEM 7 felirattal. Csak abban bízom, nem David Becham nevével fémjelzett menő sportmezt akarta ilyetén módon helyettesíteni. A 7-es számnak kérem, utána néztem, Beckham 32-es mezzel hódít a pályán, tehát ezek után végképp nem értem. Vagy talán a BÉKÉM szót szerette volna leírni, csak nem volt ékezet.
'ÉDESEM'
Az unverzális tetoválás. A fentebb említett kispesti uszoda kasszásnénije kézfején pillantottam meg a feliratot, miközben visszaadott 240-ből. Na ez okos. Gondoltam magamban, elvégre elég egyszer feltetoválni édesünket a kézfejünkre, onnantól kezdve az édes személye változhat. Míg ha a Guszti szót tetoválnánk fel, és tegyük fel, hogy az első Gusztival nem jön össze a buli, utána már kizárólag csak Gusztikkal barizhatnánk...és az nem lenne jó.
'APÁM'
Ehhez nem is tudok mit hozzáfűzni. Nyílván ha nem lenne a kézfejére tetoválva ez a szó, még a végén elfelejtené, hogy van neki olyan. Esetleg az 'AGYAM' vagy a 'KOCSIM' szavakat tudnám még javasolni... Én például rendszeresen otthon felejtem a kulccsomómat, esetleg ezt érdemes lenne feliratnom a kezemre, nem eltűnős tintával. De a nagyimat is rendszeresen elfelejtem felhívni, így talán a 'MAMIKÁM' (mert, hogy így hívom) felirat is ésszerű lenne.
'MELINDA SZ'
A delikvenst szintén a békávén fedeztem fel, a tetoválás a kézfején olvasható. Nagydarab férfi, mellette hasonlóan nagydarab barátnő (feleség). Ő lenne Melinda? Nade mi az az Sz? Tán rájött, hogy ezek után minden Melinda magára veheti a dolgot, és úgy döntött pontosít?
KAMÉLEONOS...
Fent említett párocska a tetoválásokról kezdett el trécselni, nagy boldogságomra. Melinda csillogó hangon kérte tetovált párját, hogy a karjára készíttessen egy újabb művet, amin egy kaméleon látható, a kaméleon pedig tartson a kezében egy szivet, a szívbe pedig legyen beleírva: Melinda! (A kérdés jogos, nade hol az Sz?) Gyönyörű tetoválás lenne. Ahogyan a szemével fókuszálni képtelen, enyhén szatirikus arcú kaméleon a kezében tartja a szivet, és abban abszolút olvasható módon bele van írva a hölgy neve. Romantika a köbön. De miért pont kaméleon? Lehetne pinty, vagy toportyán, esetleg erdélyi kopasznyakú tyúk, vagy egy mudi…
NONFIGU
Családtag is tetováltat. Aszongya’ ez egy életérzés. Meg hogy én ezt nem értem, mert ez olyan szép lesz, és színes, meg virágmotívum meg minden. És hamar megvan és különben is én ezt nem értem. Ha meg majd egy műtét miatt ketté kell vágni akkor majd összeillesztik újra. Vagy újravarrják, mert ma már olyat is tudnak. Ha meg megöregszik, és elplöttyed a szép virág (elhervad), akkor meg már úgyis mindegy lesz, úgyhogy én ezt tényleg és igazán nem érthetem…

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urszusz.blog.hu/api/trackback/id/tr54967991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toymao 2009.02.27. 03:24:00

Rég röhögtem ilyen jót. :) Bár az örök klasszikusok kimaradtak, mint Szav+Icu, Vasmacska+Anyu, ujjtöbekre a love-hate kombinácije.

hgjoe 2009.04.25. 15:16:21

'BEKEM' a Manchester Unitedben hordta a 7-es mezt.
süti beállítások módosítása