HTML

myaszösz

Elmegyek és megnézem, elolvasom vagy lefényképezem, meghallgatom, megszeretem, kinevetem vagy elsírom. De leginkább leírom.

Utolsó kommentek

  • grecka: Kedves Urszuszka, ha kedved támad a könyvkötészetről beszélgetni,csak rajta,Teljesen jól érzed és ... (2010.01.20. 20:50) Könyvkötő
  • torpicur: Ez tetszik. Ismerős az érzés. :) Gratulálok a gyilkoláshoz. :)) Ismered Ady-tól a "Megöltem egy pi... (2009.06.23. 07:48) Megölni a mumust
  • Utolsó 20

Nem vagy tenmagad...

2008.09.25. 19:44 :: urszuszka

...mert porbul kelt ezer s ezernyi szem alkotja lényedet.

(Shakespeare)

Ma kaptam egy 20 oldalas jellemzést magamról. Egy menő tréningcég készítette nekem, állítólag csak nekem. Az elemzés módszertana szoftveralapú, elméleti háttere Jung kétféle embertípusa (extrovertált, introvertált) és Hippokratész négyféle embertípusa (szangvinikus, kolerikus, flegmatikus, piknikus). A két elméletet színekkel kombinálta, így lett valakiből, sárga, kék, piros vagy zöld ember, esetleg ezek közül kettőnek, háromnak a keveréke. Az elemzést egy 25 kérdésből álló, általam elektronikusan kitöltött teszt alapján készítette egy szoftver, emberi kéz érintése nélkül. Természetesen ez már önmagában felháborító lehet, hiszen honnan a viharból tudhatná egy gép, hogy én milyen vagyok. Ha belegondolok, azonban rájövök, hogy egy gépnek nincsenek előítéletei, nem emlékeztetem senkire, nem alkot véleményt és így tovább, tehát ez mégiscsak nekem tetsző mulatság. Szóval lapozgatom magam 20 oldalon keresztül.  Forgatom a lapokat és sopánkodok, hogy milyen pontosan lerajzol ez a kis füzet engem. Persze a pozitív dolgok símogatják a lelket, a negatívumok pedig erősítik. Szóval én zöld vagyok. Szueprzöld sárgával vegyítve. Ez azt jelenti, nyugodt, megfontolt, természetes ugyanakkor vidám, kreatív, lelkesítő. És akkor jönnek a visszaigazolások és én soknak érzem. Sok, hogy 20 oldalon keresztül látom magam, elfog egy pici szorongás, mintha rivaldafényben érezném magam meztelenül. Vacak érzés, dehát ez van. A következő pillanatban viszont már hálás vagyok, mert szeretném megmutatni az embereknek, akik körülvesznek, hogy tesség, nézzétek, itt vagyok. És én is szeretném megnézni másokét. Másnap bizony meg is mutatjuk egymásnak. Tökjó, hogy mindenki megmutatja magát, a róla szóló oldalakat. Mostmár sokat ismerek és jobban szeretek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urszusz.blog.hu/api/trackback/id/tr95681699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása